کامپیوتر

نرم افزار ... سخت افزار ... فناوری اطلاعات و آموزش

کامپیوتر

نرم افزار ... سخت افزار ... فناوری اطلاعات و آموزش

معرفی وبلاگ به موتورهای جستجو

موتورهای جستجو ، مرجع بسیاری از افراد برای یافتن اطلاعات در اینترنت هستند . و نقش تعیین کننده ای در میزان بازدید از سایت ها و وبلاگها دارند. اگر وبلاگ شما مثلا درباره آشنایی با سخت افزار است ، حتما علاقه دارید ، افرادی که در موتورهای جستجو به دنبال عبارت سخت افزار می گردند ، وبلاگ شما را هم ببینند . اگر وبلاگتان در موتورهای جستجو ثبت شود ، میزان بازدید کننده گان آن چندین برابر خواهد شد . برای معرفی وبلاگ به موتور جستجوی گوگل مسیر زیر را دنبال نمایید:

http://www.google.com/addurl

 

 

در کادر Url  آدرس کامل وبلاگتان را وارد کنید . در کادر Comments نیز باید کلمات کلیدی وبلاگتان را وارد کنید . مثلا : نام وبلاگ ، موضوعاتی که در وبلاگ به آن می پردازید و نام خودتان . کلمات کلیدی را به وسیله کاما از یکدیگر جدا کنید . در زیر این کادر هم یک عکس حاوی چند حرف دیده می شود . عباراتی را که در عکس می بینید ، در کادر مقابل آن وارد کنید و دکمه add url را کلیک کنید .

 

 

 

 گوگل پیامی به این مضمون به شما نشان می دهد : ( متشکریم . سایت شما با موفقیت در گوگل ثبت شد .) البته روند ثبت کامل سایت شما بین 10 تا 15 روز طول می کشد. پس از این مدت ، سایت شما هم در نتایج جستجو نشان داده می شود .

 

 

 

منبع : کلید ( آموزش قدم به قدم و تصویری WEBLOG  )

 

نظرات 1 + ارسال نظر
خط نو چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 20:41 http://newline.blogsky.com

سلام مهندس از پیشنهاد سازنده شما متشکر هستم و روی این موضوع کار میکنم . راستی وبلاگ من < خط نو > لینک کنید لطفا

پیروز باشید
خط نو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد