کامپیوتر

نرم افزار ... سخت افزار ... فناوری اطلاعات و آموزش

کامپیوتر

نرم افزار ... سخت افزار ... فناوری اطلاعات و آموزش

نحوه ذخیره کردن صدای پس زمینه یک سایت

اگر از موسیقی یک سایت خوشتان آمده و می خواهید آنرا دانلود کنید از 2 روش زیر استفاده نمائید .


روش اول :

روی صفحه ای که خواستار صدای پس زمینه آن هستید رفته و کلیک راست کنید. حال روی source کلیک کنید تا صفحه متن دستورات آن باز شود. می توانید از منوی View و سپس گزینه Source نیز همین عمل را انجام دهید . در این صفحه به دنبال عبارت bgsound بگردید. زمانی که آن را پیدا کردید در مقابل آن نام فایلی را می بینید. مثلا به صورت music.mid این نام را بردارید و در نوار آدرس سایت ، آخرین عبارت ( که پس از آخرین / آمده است) را حذف کرده و به جایش این نام را یعنی music.mid را تایپ کنید و نهایتا کلید اینتر را بزنید. فایل صوتی را بگیرید !

برای مثال اگر آدرس بدین صورت بود:


http://www.PooyeshR.com/index.htm


آن را به شکل نشان داده شده تغییر دهید:


http://www.PooyeshR.com/music.mid

اما ممکن است این نام به تنهایی استفاده نشده باشد بلکه با یک شاخه نیز همراه باشد : index/music.mid

شما می بایست آن شاخه را نیز به آدرس URL در نوار آدرس بیفزایید :


http://www.PooyeshR.com/index/music.mid

 

در حالت سوم , ممکن است طراح سایت از یک آدرس کامل استفاده کرده باشد که در اینصورت تمام آن آدرس را بردارید و جایگزین تمامی آدرس موجود در نوار آدرس کنید .

 

 روش دوم :

همانطور که می دانید هر آنچه که در اینترنت می بینید و می شنوید در کامپیوتر شما جهت بازدید به شکل offline ذخیره می شود . پس حتما صدای پس زمینه یک سایت هم در بین آنها وجود دارد . پس ابتدا در internet explorer به منوی tools رفته و گزینه internet option را انتخاب کنید . حال در سربرگ General در پنل Temporary internet files کلید settings را بزنید . در پنجره باز شده کلید view files را بفشارید تا همه فایلهای اینترنتی بازدید شده را ببینید . از آنجایی که پسوند فایل صوتی پس زمینه سایتها معمولا mid می باشد در آنجا فایلهای دارای این پسوند را جستجو کنید.


منبع : http://www.pooyeshr.com  و فناوری اطلاعات ایران